The Company operates in the business of real estate development for sale and provides full range of real estate related services. Therefore, efficient supply chain management is a priority for the Company starting from the procurement of raw materials to the final step of delivering the products to customers in which each step can create value for the organization and products without problems. And to build a solid foundation that will help develop the potential of business partners and customers to grow together sustainably.
Main activities | Process | Value Creation | Stakeholders | Relevant Parties |
---|---|---|---|---|
1. Procurement of potential land for project development |
|
|
|
|
2. Project design and preparation |
|
|
|
|
3. Project Construction |
|
|
|
|
4. Marketing promotion activities |
|
|
|
|
5. Delivering Home to Customers |
|
Meet the needs quickly. |
|
|
6. After-Sales Service |
|
|
|
|
Supporting Activities
- Accounting and finance are accurate, transparent and financially stable to enable the business to operate sustainably.
- Purchasing through procurement operations that take into account social and environmental matters and contracting with transparency, equality and fairness.
- Human resource management that focuses on developing human resources and enhancing corporate culture.
- Good corporate governance based on ethics and good governance.
- Effective risk management reduces risks and increases business opportunities.
- Occupational hygiene and safety management to increase work efficiency in a safe working environment.
- Social responsibility and support for driving sustainability in the organization
The Company has identified 7 groups of the Company’s stakeholders as employees, shareholders, customers, business partners/contractors, communities/society, government agencies, and competitors. Obtaining expectations and key issues should be inquired from stakeholders, such as random interviews.
Stakeholder Groups | Participation Patterns with Stakeholders | Expectations of Stakeholders | Company Response Guidelines |
---|---|---|---|
1. Employees |
|
|
|
2. Shareholders |
|
|
|
3. Customers |
|
|
|
4. Partners/Contractors |
|
|
|
5. Community/Society |
|
|
|
6. Government Agencies |
|
|
|
7. Competitors |
|
|
|
กลยุทธ์การจัดการห่วงโซ่คุณค่า "Growth Together"
กำหนดเป้าหมาย วิสัยทัศน์ | ประเมินความเสี่ยงและจัดกลุ่มคู่ค้า | ผสานความร่วมมือ และการพัฒนาคู่ค้า | |
---|---|---|---|
คำอธิบาย | บริษัทฯ แสดงความมุ่งมั่นกำหนดเป้าหมาย วิสัยทัศน์ จัดทำจรรยาบรรณคู่ค้า ประกาศนโยบายและมาตรฐานการจัดซื้อครอบคลุมด้าน ESG | บริษัทฯ คัดเลือกคู่ค้าและผู้รับเหมาที่มีคุณภาพ และเป็นมิตรกับสิ่งแวดล้อม เพื่อลดความเสี่ยงจากการขาดแคลนคู่ค้า และมีการประเมินคู่ค้าตามเกณฑ์มาตรฐานที่กำหนด | บริษัทฯ ผสานความร่วมมือ สร้างความสัมพันธ์และการพัฒนาร่วมกับคู่ค้าและผู้รับเหมา เพื่อการเติบโตที่ยั่งยืน |
เป้าหมาย |
|
|
|
ตัวชี้วัด |
|
|
|
ผลการดำเนินงานในปี 2023 |
|
|
|