The Company set guidelines to take care of stakeholders in the Code of Business Conduct by considering the responsibility for stakeholders beginning with shareholders, employees, customers, business partners, contract parties, communities, society and the environment. The Company also promoted free and fair-trade competition, avoided actions that may cause conflicts of interest and violations of intellectual property as well as all forms of anti-corruption

โดยผลสำรวจคะแนน CGR ประจำปี 2566 จากสมาคมส่งเสริมสถาบันกรรมการบริษัทไทย (IOD) บริษัทฯ มีคะแนนเฉลี่ยอยู่ที่ 84% อยู่ในระดับ 5 ดาว "ดีเลิศ" (EXCELLENT) สะท้อนให้เห็นถึงประสิทธิภาพ บริหารงานตามหลักบรรษัทภิบาล โปร่งใส ตรวจสอบได้ของบริษัทฯ และได้รับคัดเลือกให้เป็นหนึ่งในรายชื่อ SET ESG RATINGS ในระดับ "AA"